Въпреки това, в Латинска Америка все още води "Майкрософт"
07.08.2007
Американската компания "Гугъл" съобщи, че испанският език вече е на второ място по популярност след английския в търсачката, съобщава "Ел Паис", като цитира генералния директор на компанията в Латинска Америка Гонсало Алонсо. Испанският език стана втори по честота на използване, изпреварвайки немския, японския и френския език, което говори за ръст на интернет трафика в испаноезичния регион.
"Гугъл" откри свое представителство в Буенос Айрес, Аржентина през април т.г. По данни на компанията "Гугъл" поддържа търсенето в 55 страни на 35 езика. По-голямата част от трафика в търсачката е в САЩ.
В Латинска Америка обаче - точно където е "меката" на испаноговорящи потребители, "Гугъл" все още не може да достигне до първото място сред предпочитаните от потребителите търсещи машини, информира британският "Дъ реджистър".
Оказва се, че "Майкросоофт" все още не могат да бъдат изместени от лидерската позиция.
Изследване публикувано през юли твърди, че популярната у нас търсачка изостава с около половин милион посещения зад услугите, предлагани от софтуерния гигант.
Въпреки, че изпреварва "Yahoo" (около 35 млн. уникални посещения), "Гугъл" са събрали 46,5 млн. посещения, за разлика от "Майкрософт" - 47 млн. уникални зареждания.
С други думи, "Майкрософт" са достигнали до 88% от испаноговорящото население на Латинска Америка, потребяващо интернет, а "Гугъл" - 87%. Какво ли ще покаже следващият месец?
Източник:netinfo.bg
Добре дошли
Този блог цели да ви предостави интерсна и достъпна информация в областта на Икономиката, Финансите, Борсовата политика и т.н. Надявам се, че ще ви е полезна!!!
За по-голямо улеснение и по-бърз достъп до информацията, която Ви интересува използвайте Търсачката на Блога (горе в ляво), функцията Find(Ctrl+F) или Етикетите
За по-голямо улеснение и по-бърз достъп до информацията, която Ви интересува използвайте Търсачката на Блога (горе в ляво), функцията Find(Ctrl+F) или Етикетите
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар